- Úvod
- DOPRAVA A PLATBA
Vaše objednávky se snažíme odeslat vždy co nejdříve - objednávky přijaté do 10.00 odesíláme zpravidla v den objednání, nejpozději následující pracovní den.
Při volbě platby převodem na účet čekáme na připsání platby na účet, poté je objednávka expedována.
Platba online platební bránou bývá potvrzena okamžitě.
Objednávky s hodnotou zboží do 100,- Kč nezasíláme na dobírku, je nutná úhrada předem. Děkujeme za pochopení.
Cena dopravy a platby
Způsob dopravy | Platba předem | Platba dobírkou | Doprava zdarma |
Osobní odběr - Dřísy | 0 | 0 | 0 |
Česká pošta - Balík Do ruky | 109 Kč | 149 Kč | 1500 Kč |
Česká pošta - Balík Na poštu | 90 Kč | 130 Kč | 1500 Kč |
Česká pošta - Balík Do balíkovny | 65 Kč | 105 Kč | 1500 Kč |
Výdejní místo Zásilkovna.cz | 75 Kč | 115 Kč | 1500 Kč |
Kurýr přes Zásilkovnu | 109 | 149 | 1500 Kč |
Kurýr Slovensko | 170 Kč | 210 Kč | |
Výdejní místo SR Zásilkovna.sk | 110 Kč | 150 Kč | 1700 Kč |
Číslo účtu pro pro platbu převodem na náš účet:
2300283750/2010 (Fio) - nezapomeňte uvést číslo objednávky jako variabilní symbol
Pro EUR platbu (objednávky s dodáním na Slovensko):
2500283755/8330 (slovenská Fio)
Podrobné informace k jednotlivým typům dopravy
Česká pošta - BALÍK DO RUKY
Česká pošta Vám doručí balíček na zvolenou adresu. V případě doručení do zaměstnání nezapomeňte uvést název firmy.
Ke každé zásilce se automaticky nastavuje sms a email avízo podle Vámi zadaných kontaktních údajů. Formou sms a emailu jste pak informováni o převzetí zásilky do přepravy, další zpráva následuje v den doručování. Zásilky jsou doručovány následující den od expedice - přesto počítejte, že se může zásilka o den zdržet. V předvánočním období se může zásilka zdržet i více dní.
Pokud Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, balíček bude uložen na poště. Tam si ho můžete vyzvednout po dobu 7 dní, případně zažádat o opakované doručení zdarma.
Kompletní informace o službě ZDE.
Sledování zásilky ZDE.
Česká pošta - BALÍK NA POŠTU
Česká pošta doručí balíček na poštu, kterou si zvolíte. Tam si balíček vyzvednete Vy, nebo ho za Vás může vyzvednout jiná osoba na základě PIN z sms/email avíza. Balíček je na poště uložen po dobu 7 dní.
Kompletní informace o službě ZDE.
Sledování zásilky ZDE.
Česká pošta - BALÍK DO BALÍKOVNY - 2500 poboček
Některé pošty ve větších městech mají nové oddělení - Balíkovnu, na kterou je možné balíček zaslat a tam si ho přednostně vyzvednout. Balíček si vyzvednete po přijetí kódu na mobil nebo mail - může ho tak za Vás vyzvednout i někdo jiný. Po zvolení balíkovny se Vám v dalším kroku rozevře seznam pošt, které balíkovnu mají. Pokud v seznamu naleznete blízkou poštu, máte vyhráno. Na Balíkovně můžete dobírku uhradit platební kartou.
Kompletní informace o službě ZDE.
Sledování zásilky ZDE.
- 7600 výdejních míst
Dodání na zvolené výdejní místo je do 2 dnů od expedice.
Od Zásilkovny vám přijde SMS zpráva s kódem, jakmile je balíček připraven k výdeji. Platba dobírky hotově nebo platební kartou dle možnosti výdejního místa. Balíček zde na Vás počká 14 dní, v předvánočním období je ale z kapacitních důvodů termín zkrácen na maximálně 5 kalendářních dní.
Více o zásilkovně ZDE.
Sledování zásilky ZDE.
Podrobné informace k jednotlivým typům platby
Běžný bankovní převod - účet Fio 2300283750/2010, v případě této volby se po potvrzení objednávky zobrazí po potvrzení platby QR kód, který můžete načíst mobilní aplikací Vaší banky. Tento kód včetně klasických bankovních informací je zároveň součástí emailu s potvrzením objednávky.
Platba dobírkou - objednávku uhradíte v hotovosti nebo platební kartou při převzetí zásilky dle možností doručovatele/výdejního místa.
Platební brána ComGate
- Platba kartou - okamžitá platba Vaši platební kartou
- Bankovní tlačítka - okamžitý převod z Vaší banky s přednastavenými údaji - bankovní spojení, variabilní symbol a částka k platbě. V průběhu platby vyberte logo Vaší banky, poté dojde k přesměrování do internetového bankovnictví. Po přihlášení se zobrazí přednastavený platební příkaz, který potvrdíte. Po úspěšném zpracování jsme ihned informováni a Vaši objednávku začneme zpracovávat.
Poskytovatel platební brány
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267